חדשות כפר סבא – מקומונט כפר סבא
  • חדשות
  • דעות
    • עצות מהמומחים
  • קהילה
  • צרכנות
  • נדל"ן
    • דירות למכירה בכפר סבא
    • דירות להשכרה בכפר סבא
  • נופש
  • ספורט
  • אינדקס עסקים
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • דעות
    • עצות מהמומחים
  • קהילה
  • צרכנות
  • נדל"ן
    • דירות למכירה בכפר סבא
    • דירות להשכרה בכפר סבא
  • נופש
  • ספורט
  • אינדקס עסקים
  • יצירת קשר
חדשות כפר סבא – מקומונט כפר סבא
  • חדשות
  • דעות
    • עצות מהמומחים
  • קהילה
  • צרכנות
  • נדל"ן
    • דירות למכירה בכפר סבא
    • דירות להשכרה בכפר סבא
  • נופש
  • ספורט
  • אינדקס עסקים
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • דעות
    • עצות מהמומחים
  • קהילה
  • צרכנות
  • נדל"ן
    • דירות למכירה בכפר סבא
    • דירות להשכרה בכפר סבא
  • נופש
  • ספורט
  • אינדקס עסקים
  • יצירת קשר
ראשי » צרכנות » פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק?

פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק?

כתב מקומונט 3 ביולי 2019
פרסום ממומן הפך במרוצת השנים לאחד מן הטכניקות הפופולריות והנפוצות ביותר להשגת לקוחות חדשים לעסק. דרך טקטיקות נכונות ובחירת הערוץ השיווקי המתאים ביותר, בעלי עסקים יכולים להגיע לקהלים רלוונטיים שחיפשו באופן ממוקד אחר השירות המוענק על-ידם.

עם זאת, הבעיות מתחילות כאשר בוחרים בערוץ השיווקי הלא הנכון, או בנימה עדינה יותר – הפחות מתאים. כיום, עומדות אל מול בעלי העסקים שתי אפשרויות מרכזיות לפרסום ממומן: גוגל, מנוע החיפוש הפופולרי בעולם ופייסבוק – הרשת החברתית שכוללת גם אינסטגרם. מה משני האפיקים הפרסומיים הללו מתאים לעסק שלכם? על כך נדבר במאמר הבא.

קודם כל – מהו פרסום ממומן?

בגוגל ובפייסבוק יש לנו שני אפיקים מרכזיים: קידום אורגני וקידום ממומן.

בגוגל, הקידום האורגני מתייחס להבאת האתר אל העמוד הראשון של תוצאות החיפוש באופן טבעי, ללא צורך בהקמת קמפיין ממומן. בפייסבוק, הקידום האורגני מתייחס להעלאת התפוצה הטבעית של פוסט מסוים בין אנשים ברשת החברתית.

פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק? תמונה: pixabay

אז אם זה חינם, מה הקאץ'? ובכן, זה אולי נחשב לאפיק פרסומי חינמי, אך כדי שנגיע לתפוצה גבוהה או לעמוד הראשון, עלינו לשלם לאיש מקצוע. המאפיין העיקרי והבעייתי בקידום האורגני הוא פקטור הזמן – זה פשוט לוקח זמן, משאב שלעתים קרובות חסר עבור בעלי עסקים המחפשים פניות באופן מידי.

הקידום הממומן מנגד הוא אפיק פרסומי שבו אנו משלמים עבור גוגל או פייסבוק ובכך אנו נהנים מהופעה כמעט מידית עבור גולשים שחיפשו אותנו בגוגל, או שגללו והתעדכנו בפיד שלהם בפייסבוק ובאינסטגרם.

מתי כדאי לבחור בפרסום ממומן בגוגל?

אם ננסה למצוא את המכנה המשותף בין הגולשים המשתמשים במנוע החיפוש של גוגל, אז הרי שנמצא כי כולם ככולם צריכים לקבל את התשובות שלהם באופן מידי.

גולש מסוים עשוי לחפש אחר תשובה לשאלה מקצועית שהעסיקה אותו, גולש אחר יכול לחפש אחר איש מקצוע שממנו הוא צריך לקבל שירות כאן ועכשיו.

נדגים זאת כך: נניח ואתם בעלי עסק חדש ועתה אתם מחפשים אחר רואה חשבון שינהל עבורכם את כל הפן הפיננסי. במקרה זה, הרי שכמעט באופן מידי תיגשו לגוגל ותחפשו אחר רואי חשבון שלהם תוכלו להשאיר פרטים ולקבל הצעת מחיר עבור שירותיהם.

בפרסום ממומן בגוגל, חשוב לבחור כאשר מדובר בנתינת שירות מידי שאותו הגולשים עשויים לחפש. אם לצורך הדוגמה אתם מסעדה חדשה שנפתחה זה עתה ברחובות, אז הרי הסיכויים שיחפשו "מסעדה חדשה" הם אפסיים. וזה מה שמוביל אותנו לפרסום בפייסבוק.

מתי כדאי לבחור בפרסום ממומן בפייסבוק?

פייסבוק היא פלטפורמה פרסומית שבה המודעות אינן באות לענות על צורך מידי של הגולשים. אם נחשוב על כך לרגע, אז מדובר בגולש שמתעדכן בפיד, קורא סטטוסים של חברים ולפתע רואה פרסומת. אז למה שהפרסומת שקפצה לה ככה סתם תעניין אותו?

כאן אנחנו נכנסים לאופי הפרסומי של פייסבוק. הפרסום הוא של שירות שעשוי לעניין את הגולש. זו יכולה להיות מסעדה חדשה שנפתחה והיא נמצאת ממש ליד אזור מגוריו ואלה יכולים גם להיות מבצעים חדשים ומפתיעים של סופר כזה או אחר.

אם אופי העסק שלכם הוא שירות שאיננו מעניק מענה מידי לגולשים, אז הרי שהפלטפורמה המומלצת ביותר היא הרשת החברתית וממנה תוכלו ליהנות ממלוא הפוטנציאל.

אי אפשר לשלב?

אפשר לשלב אך גם כאן זה תלוי באופיו של העסק ואם הוא עונה על שני הקריטריונים שציינו: שירות מידי ושירות שיכול לעניין גולשים.

נניח ואתם בעלי ג'ימוברי שמהווה אטרקציה לילדים. אז הרי שהורים עשויים לחפש אחר ג'ימבורי בגוגל מצד אחד והם גם יכולים בהחלט להתעניין בשירות שלכם, אם סתם כך פתאום תופיעו להם בפיד של הפייסבוק.

כדי לדעת אם כדאי לשלב בין שני האפיקים, הקפידו תמיד להתייעץ עם איש שיווק מקצועי שיידע לספק לכם את ההכוונה הטובה ביותר.

מצאתם עניין בכתבה זו? ייתכן שתמצאו ערך גם בכתבה אודות עדכוני גוגל

ppc גוגל פייסבוק פרסום ממומן קידום אתרים
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מקומונט כפר סבא‎
בעל עסק? מפרסם? מקום זה יכול להיות שלך
– פרסומות –

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.
אם מצאתם באתר תוכן המזוהה כשייך לכם ואתם בעלי הזכויות עליו, ייתכן ונעשה בו שימוש עפ"י סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. אנא עדכנו אותנו באופן מיידי על מנת שנסיר את המדיה ו/או נוסיף קרדיט כראוי.
ליצירת קשר: Avihai.Zoomat@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אוטובוס אולם אירועים אור ירוק אושילנד בית חולים מאיר בית ספר בני נוער בעלי מקצוע בריאות הריון ולידה התחדשות עירונית התנדבות חופשה חינוך כלכלה כפר סבא כפר סבא הירוקה מד"א מטרופולין מסעדות משטרה משטרת ישראל נגישות נדל"ן ניצולי שואה נשים סטודנטים ספורט סרטן השד עזרה ראשונה עיריית כפר סבא פורים צביקה צרפתי קהילה קורונה קיימות ראש העיר רפי סער רחוב ויצמן רפי סער שיטור עירוני תאונות דרכים תזונה תחבורה ציבורית תחרות תרבות
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס